miércoles, 2 de diciembre de 2009

2. Debat


El debat que s'ha realitzat en aquesta assignatura ha estat molt interessant. S'han constrastat opinions, s'han aclarit conceptes, s'ha defensat diferents punts de vista...


El tema treballat sí que ha estat del meu interés, ja que totes aquelles situacions on aparegui i es tracti l'educació formal i tot el que la rodeja em semblen molt interessants a nivell personal, i fomenten aprenentatges útils per a la meva ocupació i professió.


El tema tractat i la forma d'enfocar-lo realment m'ha agradat molt, ja que el fet de presentar aquests exemples dels jocs fomenten la comprensió de la situació i queda molt més clar les diferent posicions que la gent ha anat adoptant al llarg del debat.

Els jocs oferien la possibilitat de fixar-se en aspectes diferents i poder així opinar i tenir diverses hipòtesis sobre el cas i conseguir un debat molt més interactiu, més real, i més pròxim a les visions i opinions de cadascú.


Una dificultat que s'ha pogut trobar al llarg del debat ha estat la interpretació personal dels conceptes de l'assignatura, poden cadascú tenir una visió més o menys encertada dels aspectes que s'estaven debatint. Per altra banda, aquesta interpretació pot provocar confusions a l'hora de posar sobre la taula punts de vista de diverses persones.


Tot i aquest petit incís, que és un aspecte normal si tenim en compte que cadascú té vivències, experiències i interpretacions concretes i és obvi que influèixen en l'adquisició de conceptes i en l'opinió de qualsevol tema, cal valorar el debat com una eina molt útil per intercanviar conceptes, treballar sobre casos, i fomentar la negociació i el debat en si de qualsevol ítem.


Una abraçada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario