domingo, 20 de diciembre de 2009

5. Tancament de l'assignatura i avaluació

Aquesta última entrada, relacionada amb les anteriors pac's, i que impliquen una reflexió sobre la tasca feta, és exactament la funció que ha fet el blog al llarg de l'assignatura. És a dir, en aquest espai, s'ha creat un lloc destinat a la reflexió, al pensament, a la valóració, a l'autoavaluació, als interrogants, etc.
Ha estat una eina realment útil, ja que ha implicat una consciencació sobre els passos que hem anat realitzant, i saber que havies de plantejar-te aquest autoanàlisi, ha implicat interioritzar més els continguts i els coneixements treballats, i l'autovaloració del que s'ha assolit i el que no.
Tal i com vaig dir en el missatge inicial, continuu pensant que és una activitat molt adaptada als canvis als recursos que disposem i que són d'actualitat, i poder treballar amb aquest tipus d'eina, implica endinsar-se en aquest món i saber aprofitar certs espais, i certs dominis que no tindriem si no fos per aquest tipus d'activitats.
He de dir, que en un principi vaig creure que em seria dificil treballar al blog, per desconeixement, i per falta de pràctica, però al posar-m'hi, he vist que no, que és prou fàcil, i que és una eina molt molt útil.
Espero poder continuar treballant i seguint aquest tipus d'activitats, poder entrar en els blogs dels companys, i aprendren i observar el seu treball. He anat fent una ullada durant el semestre, però no he pogut observar-los amb deteniment per falta de temps. Espero poder gaudir aquests dies de descans d'unes estones lliures i dedicar-les a això.
Referent a la valoració de l'assignatura, m'ha sembla correcte l'organització, el plantejament de les activitats han estat força interessants, i les que m'és adients m'han semblat han estat l'estudi del cas, perquè realment era un cas significatiu i relacionat amb la interculturalitat, i tot i que m'ha semblat una activitat molt interessant i realment útil. La pac que més m'ha sorprés ha estat la Pac 3, l'avaluació de recursos. És una pac molt útil, i no s'apropa a la idea que jo tenia sobre aquesta assignatura i els continguts d'aquesta, i m'ha sorprés agradablement, ja que li he trobat molta utilitat.
El fet d'haver de fer un blog m'ha semblat realment útil per tal de poder aconseguir un aprenentatge més interioritzat, i dur a terme un plantejament i una activitat molt important en qualsevol procés d'ensenyament i aprenentatge, com és l'autoavaluació i l'autovaloració.
És una assignatura molt interessant, adaptada a les necessitats actuals de la societat, i que com a psicopedagogs/gues ens ha de ser de gran utilitat, ja que està a l'ordre del dia, i el camí cap a la globalitat ens portarà a futures intervencions on tots els conceptes i els coneixements que hem treballat en aquesta àrea ens seran fonamentals per oferir una respota i un assessorament adequat i encertat.
Per tant, valoro molt positivament els aspectes treballats i el global de l'assignatura!
Una abraçada!!
Arreveure

No hay comentarios:

Publicar un comentario